Full Rulle!

ja helgen gick i ett kör......I fredags var vi i Malmö och hämtade bilen ( ska ju till sthlm nästa helg ) som vi lånat av svärmor......fick även underbart god mat. I lördags var det som sagt loppis på IKEA, och det var mycket dåligt uppstyrt..KAOS för att vara helt ärlig...så jag och Ralph stannade hemma! Och söndagen var bror o Jossan här, och vi gjorde väla! Mycket trevligt men jag var heeelt död i idag, och har enbart haft en mycket gnällig och grinig unge så även han kanske var trött efter helgens alla intryck!

Det har öppnat en ny butik på Väla....Chili....underbar butik med massa fint:) Detta köpte vi iaf:



Denna coola kudde ska bli en present till en vän ( nämner inga namn då de kanske läser ) Så fin tycker ja:D



Köpte även nya muggar....Alltså jag har mugg fetisch kan köpa nya flera gånger om året. Vill även köpa tillhörande tallrika till dessa, men sambon tycker det e "onödigt" Men jag får se hur jag gör......tror jag köper dem ändå;P

Hittar dessa hos www.chillistore.se



Så fina eller hur och kostar bara 19kr styck helt galet billigt!




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall