Graveyard

Den 14e ska vi på konsert o se Graveyard, ska bli super skoj ( även om ja e lite nojig att lämna Ralph med någon annan ) Vi kommer lägga Ralph innan vi sticker o hoppas han sover tills ja e hemma igen.
Men och de är ett stort men.....Jag vill inte visa mig ute bland folk, känner mig som em extra fet barbapappa:( Trivs inte i några kläder och är bara FET. Fan så ja hatar detta! Och när ska man hinna träna och ha råd! Och JOOO jag går med den där jävla barnvagnen..........Jag tycker att ja borde få en magsäcksoperation......det är väl feta som ska få sådan?
Kommer gå ut på krogen och känna mig som en 40årig FET barbapappa:( fy bara tanken på att visa mig ute får mig att vilja vara hemma:(


Kommentarer
Skrivit av: Carina

I know the feeling... Känner precis likadant. Som ett riktigt fetto! Kommer inte i mina vanliga byxor, så här är det (förutom mjukisbyxor) tights och strumpbyxor som gäller. Har ännu 8kg kvar och jag håller med dig, det är inte lätt att komma iväg på träning. Speciellt när man inte heller får träna vad som helst efter en förlossning. Men men...någon gång släpper det väl. Blä.

2011-09-23 @ 21:58:23
URL: http://tornedalingen.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall