Grinigt värre!

Vi går upp kl 7-8 varje morgon, Ralph e vaken max 1 timme sedan e han sur o grinig tills han somnar för i sova i max 30min. Ja min korv blir jämt grinig, arg, skrikig, sprattlig osv varje gång han blir trött. aldrig att han blir sömnigt gosig eller vill mysa. nä ALLT är fel, sitta i knä-skrik ligga, i sängen-gallskrik, babtgymmet- kråm knöl skrik, vagnen- gnäll o skrik om den inte har rätta gunget......GAAAH......UNDANTAGET är på nätterna o kvällarna ( oftast ) men finns inga garantier från unga herrn. Igår kväll var han hemsk........men tur de bjuder på ett smile då och då;)


Ja vidare nu, vi ska ut till Väla idag och kolla på en diskmasikn:) wonderbar......fan så skönt de ska bli. Har jag tid som jag bruykar diska att lägga på annat ( vilket ja redan gör o de resulterar i hög av disk på bänken:P )
Dock ska man hinna duscha, så man slipper gå i skitigt hår........de gör man för de mesta nu mera! Och håret e JÄMT uppsat då korven annars sliter för kung o fosterland. Och efter graviditeten har jag fått JÄTTE mycket och tjockt hår!

Hur snygg e inte denna!!


Kommentarer
Skrivit av: Therese

älska smeg!!

2011-09-18 @ 17:49:10
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Therese: Skoja inte!!

2011-09-18 @ 21:18:42
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall