Mardröms natt!

Ända sedan vi kom hem med Ralph så har han sovit bra, han har vaknat, ätit och somnat! SKÖNT, han har även sovit flera timmar i sträck typ från 20,00~02,00 och sedan ätit och sedan kanske vaknat 1-2 gånger innan frukost! MEN nu har jag börjat märka oroväckande tendenser på nätterna! Bla så vaknar han ca var 3e timme från att han lagt sig för kvällen....men han vill inte ha mat. Och inatt har varit den värsta natten på länge! Vid 4a vägrade han att sova! GAHH OCh jag kan säga att jag är INGEN trevlig människa då jag får sova för lite! OCh nu har det blivit så i flera nätter i rad, jag är en gnäll kärring helt enkelt!

Och för att jag e så trött så är jag som att jag e full ibland! Igår skrattade jag så mycket dåjag gick med hundarna att tårarna sprutade och jag kunde knappt andas! Folk måst etrott jag var dum i huvudet och staclarn jag pratade med i telefonen trodde jag var störd......Men oj så kul jag tyckte det var:P

Idag kommer diskmaskinen:D OCh sedan blir det promenad med Theres och sen ska jag göra en tårta! Full rulle!

Måste bara fråga! Sov/sover ni middag när era små sover? Jag vill göra så mycket annat då han väl sover! Jag har inte tid att sova helt enkelt!!

Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Jag sover aldrig middag! Finns inte tid för det. Men jag och gumman går alltid och lägger oss samtidigt på kvällen, så jag sover när hon har sitt längsta "sovpass". Fungerar kanon, och jag är oftast pigg hela dagen och slut när det är sovdags igen :)

2011-09-23 @ 09:21:21
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Angelica: Men shit ja kan inte gå o lägga mig 7-8.......snacka om att inte ha något social liv alls!

2011-09-23 @ 09:24:14
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Max är oxå inne i en sån period. Han bökar som tusan i sängen & är nog egentligen inte vaken. Han äter 1 gång av de ggr han vaknar annars vill han bara ha nappen & lite närhet. Men jag funderar på om han blir störd av oss. Hans säng står i vårt sovrum & hans pappa snarkar mkt & gnisslar tänder. Vi ska prova att flytta in sängen till hans eget rum & se om det hjälper. Sover Ralph hos er?



Och svaret på din fråga;) Nej jag kan inte sova när Max sover på dagen. Han sover nästan bara när jag kör vagnen eller i min famn. De ggr han fortsätter sova när jag lägger ner honom

passar jag på att få saker gjort. Tröttsamt det där!

2011-09-23 @ 09:41:26
URL: http://Blogg.mama.nu/maxmamma
Skrivit av: Angelica

Haha, ja nio lägger jag mig iaf varje dag. Men lägger inte Wilma först då heller. Jag gör ju sedan det vanliga dagsgörat när alla andra sover eller jobbar och har ju hela dagen på mig att hitta på "sociala saker".

2011-09-24 @ 08:10:01
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Ser att du just vaccinerat honom och det kan störa sömnen i upp till två veckor! Jag har precis vaccinerat omgång två och har det likadant som du just nu. Ang din barbapappa känsla så förstår jag dig, men det blir bättre, det tog 9 månader för kroppen att gå upp i vikt och det tar (för vanliga människor och inte fröken Beckham) ca 9 månader att bli sig själv igen, m är nu 5,5 månader gammal och jag börjar bli ok nöjd även om jag har 10 (!) kg kvar till matchvikt:-)

2011-09-25 @ 13:42:57
URL: http://lindasin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall