Owl´s

Jag pysslade lite ugglor som bordsdekorationer till namngivningen ( se bilder i inlägget nedan ) och dessa fyllde jag med ätbart confetti från celebrations.se
Med hjälp av ett påskägg, filt och lim fick jag ihop dessa sötnosar som vart mycket uppskattade! Och alla förutom en fick ett nytt hem, då jag ville behålla de ljusblå själv som nu sitter i Ralph´s rum!
Den bruna m trötta ögon flyttade hem till Linis, den vita följde med Dennis hem och den orangea fick flytta hem till min farbror m familj=) Jag hoppas att dem har det bra där de bor! Mina söta ugglor!

Kommentarer
Skrivit av: Lindis

Men GUUUUUUUUUUUUUUD så fint du gjort på namngivningen, helt galet! Man kan ju säga att den ribban är lite svår o nå upp till alltså...!!! Duktig du är!!!



Hur mår ni annars?? O hur mår Ralph?? Han har ju blivit så stooor, o så fin i sin jeanskjorta :)

Vi mår fint, förrutom denhär separationsfasen som satt igång här. Eskalerade lite efter Påsken i Skåne. Nu är hon som ett extra klädesplagg, o gnäll o gnäll o gnäll..

Hoppas det går över snart!

Nätterna e lite blandade, vissa bättre o vissa sämre. Hon äter dock fortfarande 3 gånger per natt. Men hon äter ju ingen mat på dagarna så jag antar att det är därför!

Så barnmat är alltså fortfarande uteslutet, vi kämpar på! Köper böcker o nya barnstolar o det ena med det tredje..

Men hon är allt för ointresserad!

Bara hon får sin välling! :)

Hon växer i alla fall så det knakar, så de e ju en himla tur!

Hur stor är Ralph nu??



Ha en mysig dag!!

Kramkraam!!

2012-04-12 @ 10:59:34
URL: http://netstockings.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall