Dag 2- Min dag!

Ja tråkigare inlägg än såhär kan det knappast blir!
05,30 Vaknar av att grannen spelar musik IGEN somnar om vid 08,00
08,20 Ralph vaknar, jag är AS trött Vi sätter och i vardagsrummet och leker lite, Ralph är trött och snorig så han gnäller mest!
09,30 Ralph somnar och jag lika så, sover bara en kortis och efter detta så leknte vi lite till och sedan åt jag frukost och Ralph gröt!
12,00 Går vi våran dagliga promenad, idag ledde den oss bara till ICA och hämta ett paket.
13,00 så äter vi igen, efter det så bakar vi lite, vart inte bra alls så jag smulade ner allt och frös in det till cakeballs någon annan dag!
( här leker och härjar vi )
18,00 kommer Pappa F hem och vi äter middag, efter det sätter jag igång och bakar igen ( till mamma fikan i morgon )
23,00 jag har bakat klart och ja hamnade här! Ja detta var dagen i kort........
Kika in på www.maddemumms.blogg.se och kolla vad det vart!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall