Miss Cupcake 2012!

Ja i morgon drar miss cupcake 2012 igång för iår! Vinsten detta år är att shoppa för 30 000kronor och vilken mamma skulle inte behöva de;D Nytt för igår är att det är olika kategorier, en finalist från varje categri som går till final! Plus de 10bidragen som får flest röster ( så ja alla bakbloggar som är störst i sverige lär komma till final sjukt trist tycker jag då det inte handlar om "bästa baket" utan den med flest läsare! ) Men men klart ni skall var med=)
Årets teman:
Romantiskt
Galet
Klassiskt
Häftig
Läskig
Rockig
Fantasifull
Sportig
80-tal
Kvinnlig
Här är förra årets vinnare som vann en resa till USA:
Jo klart jag skall vara med, i någon kategori iaf! Är sjukt baksugen idag, skall försöka göra Macrones till Ralph´s dop! Dock har jag sötsaks förbud här hemma ( finns en anledning till att 80% av alla bakbloggare där ute är överviktiga:/ ) Så jag bakar bara och ger bort!
Fick hem ett jätte fint paket från DrOetker igår med så bak inspon ökade ju!


Kommentarer
Skrivit av: Therese

ja jag läste på en blogg där hon jobbade som konditor och hon skrev att man går upp 10 kilo med det jobbet. =/ låter ju inte så kul. Men det är ju kul att baka! :)



men hur får du allt sånt där hemskickat till dig? :)

2012-02-29 @ 15:20:50
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Therese: de kan ja tänka mig, minst! Därför ja bara bakar på beställning lr spec. Tillfällen!



De skickar bara hem det:) har samarbetat förr med dem! Tacksam och roligt iaf;)

2012-02-29 @ 16:06:23
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Therese: de kan ja tänka mig, minst! Därför ja bara bakar på beställning lr spec. Tillfällen!



De skickar bara hem det:) har samarbetat förr med dem! Tacksam och roligt iaf;)

2012-02-29 @ 16:10:28
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Frida H

Vart tävlar man?

2012-03-02 @ 22:40:27
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall