Slut körd!

Ja nu efter en intensiv vecka är man nu tillbaka till verkligheten. Jag åkte upp till Sthlm för att få "semester/avlastning" men vart inte som jag tänkt mig! Ralph har kommit in i en MYCKET jobbig period, dagar i sträck vaknade han 1ggr/h och jag fick trösta och söva om, han gallskriker mellan 1-2h innan han lyckas somna! Han är otroligt mammig och gråter så fort jag lämnar rummet. På detta har han förkylning och lite infektion i ögonen!
Han är glad för övrigt;D Men nä jag är utkörd som mamma, som människa. Det ända jag tänker på just nu är mina timmar jag lyckas sova på natten.
Han hatar även åka vagn just nu, och såklart har vi fått hem hundarna så man kan gå så länge han sover ( ca 30min ) sedan vaknar han och skriker tills han får komma upp! Ja wonderbar, så blir kul att man måste ut med hundarna flera gånger/dag med han!
Ja är tungt nu med andra ord!
Min älskade mamma var här i 2dagar och hon har hjälpt mycket, men jag vill ju umgås med min mamma oxå så jag tar ju inte chansen att få lite egen tid då direkt!
Jag funderar på att jobba uppe i Norrland i sommar, för att få vara hemma med mamma o pappa plus att få lite extra pengar! Att Ralpg får träffa sin mormor/morfar & morbor 1 mån är ju inget negativt heller!
Vi var ut och gungade sedan åt vi...och efter det har Ralph grinat fram till ja nu ungefär..4h av skrik! Underbart!! Ska försöka hinna äta lite nu jag!

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Åååh stackars! Det är så hemskt då de har de perioderna:-((. När nätterna blir förstörda blir man inte människa dagen efter och jag kommer på mig själv med att vara okoncentrerad och småsur...noll tålamod. Men trösten är ju att perioderna går över! Nu har jag dock inte tid att slappna av i de goda perioderna längre då jag är orolig för att de dåliga ska komma tillbaka snart:-D Du gör det bra! Styrka till dig!!

2012-02-23 @ 21:16:23
URL: http://lindasin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall