STÄDPATRULLEN

Jag är som sagt med i Viledas städpatrull, och igår komm första kittet.......och det är så kul att få sådana saker som man verkligen har användning för men är tråkiga att lägga pengar på ( själv älskar jag att köpa städartiklar!).
Det som ingick i detta sett var:
Supermocio hink: Den unika Supermocio hink & urvridare-systemet är speciellt designat för en bättre rengöring med vileda SuperMocio våtmoppar! Den unika urvidraren kramar enkelt ur moppen, smutsen hamnar i hinken och du får rent golv.
SuperMocio 3Action: Sveriges mest köpta mopp men som nu är förbättrad och tar upp smuts & hår ( super för oss med hundar ) Moppen har 3 rengöringszoner, Den röda skrubbytan tar bort envist smuts, den blå microytan tar bort fet smuts och det nya 3D- materialet på remsorna tar upp smuts och hår ännu bättre.
http://www.youtube.com/watch?v=5GlefWaPtww&context=C3fea2f4ADOEgsToPDskIBEXFp4K2C60Aijmil2wMZ

Wettex® Ltd Blooming: Pristagare av Svenska Designpriset 2008 och framröstad som folkets favorit  finns snart åter i butik. Wettex® är marknadsledande och till skillnad mot många nya diskdukar på marknaden så består Wettex® Classic, av 100 procent naturmaterial och är dessutom komposterbar. Wettex® har en uppsugningsförmåga på 15 gånger sin egen vikt.I butik i April

Wettex® Power: Wettex® presenterar nu en ny klassiker, den största nyheten sedan 1949. Med lika bra uppsugningsförmåga som Wettex® Classic, men med patenterade power lines, tar Wettex® Power bort även grövre smuts. Se gärna filmen: http://www.youtube.com/watch?v=7G0gk21JDng. I butik i Mars

Viledas Universal: En hushållshandske som består av en bomullsklädd insida och en vaxad utsida för bättre grepp. Handsken är en all-round-handske och det tunna materialet gör den utmärkt till de uppgifter som kräver extra fingertoppskänsla. En hushållshandske som ger ett bra skydd för alla uppgifter i hemmet. Tillverkad av 100% latex ger den handsken elasticitet och smidighet, insidan har ett bomullsfoder som ger skön känsla när du har den på handen.

 

Vileda Active Scrub glaskeramiksvamp: En svamp som är framtagen för effektiv rengöring av spishällar av glaskeramik.Svampen tar enkelt bort vidbrända fläckar och envisa beläggningar från din keramiska spishäll utan att repa. Du behöver inte ens använda rengöringsmedel.

Tea Towel: En Svanenmärkt köksduk i 100 % mikrofiber. Med Tea Towel blir dina glas skinande rena utan att lämna märken.Finns i flera färger och mönster och fungerar även som en inredningsdetalj för den trendkänslige.

 

Hitills har jag använt: Wettex blooming, ja lika bra som alla Wettex men extra snygg att hänga på kranen=) ett STORT plus att det är naturmaterial.
Har även använt Vileda activ scrub glaskeramiksvamp Som jag var MYCKET possetiv överraskad av, och svärmor testade den oxå och sa att hon måste köpa den, hällen vart som ny...strålande ren och då har vi testat sååå mycket. Och så bra att man inte behöver använda kemikalier!
Och sedan Tea Towel, som jag använt flera gånger, så praktisk, snygg och disken blir strålande ren och torr helt utan ludd och ränder!

Detta är MINA ÅSIKTER, om jag tycker illa om en produkt så står jag för det, men hitills är jag jätte nöjd med dem jag testat!!


 


Kommentarer
Skrivit av: Frida H

Coolt :D Helt plötsligt blev det kul att städa, när man får testa olika produkter. Men det är ju faktiskt viktigt med rätt produkter.. Själv är jag kär i Vim och så köper jag endast miljövänliga produkter - har en som luktar godis (tuggummi) när jag städar köket

2012-02-16 @ 18:06:29
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall