Upp som en sol ner som en pannkaka!

Ja det är ju tur att man ibland har stålande dagar, annars skulle jag gå under! Igår började dåligt men allt som dagens timmar rullade förbi vart den bara bättre och bättre! Vi börjar nerefrån:

-Ralph var otroligt glad med tanke på hur han sovit och att han är snorig.
- Jag vann en allahjärtansdag napp till Ralph:
- Jag vann även presentkort hos fikamera :D
- Sist men absolut inte MINST, Uniflex ringde och sa att dem missat att betala ut min semesterersättning ( i sig är detta inget roligt ) Men jag har helt missat detta så nu får jag några tusenlappar extra såhär 1,5år efter:D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall