Fikamera.se

Jag har läänge letat efter en bra burk att ha till hundmaten, jag hatar att ha fula påsar ståendes, och det skall vara enkelt att "slänga upp" hundmaten. Hinkar man kan få från djuraffärer är så grymt fula. MEN jag vann ju ett presentkort från Fikamera.se och då passade jag på att ta en glasburk (jag ÄLSKAR som sagt fina burkar och förvaring!) Och när jag fick hemn den var den mycket större än jag räknade med, vilket enbart var possetivt då jag har andra tankar för denna burk i framtiden! Men jag funderade länge över VAD skall jag fylla en sådan stor burk med? Och tada, det vart en fin hundmat´s burk!
Detta söta hjärat satt på fikamera.se ´s visitkort så det återanvända vi såklart:)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall