Städ och bak och städ igen!

Ja först städar man, sedan bakar man ch sedan får man börja om igen, att jag sedan har en virvelvind här hemma som vi döpt till Ralph gör inte jobbet mindre! Han har fått 2st tänder och lärt sig att ställa sig i sängen, vår lilla skrutt!
Jag testade iaf min nya vileda mopp i veckan:
SuperMocio 3Action: Sveriges mest köpta mopp men som nu är förbättrad och tar upp smuts & hår ( super för oss med hundar ) Moppen har 3 rengöringszoner, Den röda skrubbytan tar bort envist smuts, den blå microytan tar bort fet smuts och det nya 3D- materialet på remsorna tar upp smuts och hår ännu bättre.
http://www.youtube.com/watch?v=5GlefWaPtww&context=C3fea2f4ADOEgsToPDskIBEXFp4K2C60Aijmil2wMZ
Kan jag säga annat än att jag älskar den.....Jag tycker viledas produkter är bättre än många konkuranter, dyrare men bättre och jag betalar gärna lite mer för att underlätta vardagen ( skulle dock vilja ser med miljömärk även om det kommit mycket på den fronten oxå ) Denna mopp gör våra golv mycket renare OCH tar upp de hundhåren som damsugaren missat, toppen bra faktist!!
Jag har fått äran att tävla ut lite produkter från vileda.....något som låter intressant?? Och vad skulle ni vilka vinna utav följande: LÄNK

Kommentarer
Skrivit av: TECKNING & FOTO

sv: Tack!! Använde klorin, sen häller/stänker du bara på det lite som du vill att det ska se ut efteråt. Och svart blir rött/oranget, lite beroende på hur länge du låter det vara innan du tvättar plagget. Kram

2012-03-13 @ 18:57:28
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Skrivit av: Emma & Wilma

Skulle jättegärna vilja vinna en bra mopp då vi precis lagt klinkers i hallen och det blir väldigt skitigt har vi redan märkt :)



Kram

2012-03-15 @ 10:49:08
URL: http://www.emmaochwilma.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall