Trött & Stressad!

Ja det är jag, har SÅ mycket att fixa till namngivningen att jag sedan har en sambo som inte alls fattar detta med namngivning ( tycker allt är så löjligt och pinsamt ) gör inte saken bättre. Att vi dessutom åkte på en släng av magsjuka ihelgen gör inte saken bättre! Jag har haft SÅÅ ont i magen mått illa och inte haft någon matlust.
På detta har Ralph matvägrat, vaknat var 20e min hela nätterna och både spytt och bajsat ner sig konstant! Suck.
Älsklingen har iaf fått sin första missing:D Så det förklarare ju sömnen iaf, plus att har han oxå mått pyton är ju inte det så konstigt att han inte kunnat sova! Jag har gått o lagt mit 20,30 och sovit till 08,20 och ändå varit piss trött!
Man ska inte blogga då man är på dåligt humör och detta är verkligen ett censurerat inlägg ska ni veta, önskar att man ibland kunde låsa vissa inlägg så man kunde skriva av sig men bestämma vilka som läser dem!
Shit the same, sitter i butiken nu och försöker strukturera upp namngivningen men vill bara lägga mig bakom disken och blunda, försvinna slippa allt ett tag!!!

Kommentarer
Skrivit av: Emma & Wilma

Kommer verkligen ihåg stressen innan namngivningen, usch! Men tänk på att INGEN annan än ni vet hur det ska vara och alla tycker det är kul att bara ses och att det är roligare än ett dop!! :)



Kram

2012-03-07 @ 21:54:51
URL: http://www.emmaochwilma.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall