Farligt!

Konstigt hur någe så farligt och riskfyllt kan vara så underbart, HÄSTRIDNING, en av de sportet med mest dödsfall. Det förstår jag en häst e sjukt kraftfull och vill den göra något, då gör den det! Jag har faktist aldrig gjort illa mig då jag handskats med hästar, lr oki jag har klämmt handen i boxen, fått en häst på foten med mera, fått en spark på benet, men det har slutat med ett blåmärke eller max ett skrapsår, jag har haft tur! Natta rammla av sin häst igår o bröt svanskotan, fatta hur smärtsammt det måste vara och svårläkt, kommer tyvär dröja innan hon kommer sitta på häst ryggen igen! och idag när kattja hoppa var det hon flög av över hindret och landade ¨på hinderstödet AJ!

Boy därimot skötte sig så fint så, jag komm undan med solsveda och en blåsa:D så jag är nöjd! Så sjukt skön träning att rida en gång  i veckan o verkligen terapi att få pyssla om honom och med tanke på vårat väder:D HAHA



Kommentarer
Skrivit av: Lina

Jasså du, ja ni har väl lite finare väder än oss, alltid :/....

2009-04-29 @ 20:06:30
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Haha! Vilket roligt kort! Jag är verkligen avundsjuk på dig som får rida! Vet inte när jag gjorde det sist, och jag saknar det.

2009-04-29 @ 20:15:27
Skrivit av: Lutten

Annonym: Ser inte vem de e som skriver:D hehe men jo det e underbart! finns inget bättre träning en just ridning....HAHA

2009-04-29 @ 20:17:49
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: madde

sv: ja men snart får du också :D



åh ja hästar är bland det bästa som finns :) jag har ramlat av massor med gånger men aldrig riktigt gjort illa mig lyckligtvis nog :)

2009-04-29 @ 21:19:42
URL: http://justmadde.blogg.se/
Skrivit av: Kajsa

Det var visst jag som blev anonym. Oj, nu höll det på bli lika igen. Fyller i namnet, men det försvinner medan man skriver...

2009-04-29 @ 23:12:22
Skrivit av: alexandra

Jaha, nu hänger jag inte med i bloggsvängen, har vart frånvarande ett bra tag, men nu hittade jag osökt dig! Känns fint! Hihi, läste om babylängtan, kan verkligen se mig dig som en riktigt go mysmamma! Hoppas allt är bra gumman, puss!

2009-05-01 @ 21:39:41
Skrivit av: Lutten

Alexandra: Hehe jo jag har sett de på din blogg;P Så nu kan du följa mitt innehållsfattiga liv haha:D Jo jag hoppas på det jag med:D

Puss på dig med!

2009-05-02 @ 11:18:58
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: madde

sv: hahaha ja skicklighet är det juh bra nog ;) men jag kallar det otur som lett till skicklighet ;) hahaha

2009-05-02 @ 11:34:42
URL: http://justmadde.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall