Hitta hem!

Gud så hemskt det är att se de programmet, jag blir bara arg när jag ser de! hur FAN kan man lämna sin hund o bara lämna den! IDIOT!! Men klart jag ska ha den tanken då jag ska skaffa min nästa hund, dock vill jag ha hunden fån valp, men man kan ju alltid ta en sväng in på deras hemsida o kika! Gör det du med vettja skänk en peng! HUNDstALLET

Och ja lika bra jag erkänner de innan någon som känner mig gör det! JA jag GLÖMMDE mina hundar utan för macken i sundsvall HAHA Jag GLÖMMDE lämnade dom inte! och det kan hända vem som hellst som är lika virrig som jag! men jag erkänner de är illa! tyckte de var tomt när jag kom hem o hade kännslan av att jag glömmt något, fy skämmdes och hade skulldkännslor, men dom satt där så fint o vifftade på svannsen när jag gick o hämta dom! HAHA pinsamt! och stackars mina barn den dagen dom ev kommer:D


Mina ÄLSKLINGAR

Kommentarer
Skrivit av: Therese

ja det är så hemskt sånt där, uscha, hur kan man göra så mot ett oskyldigt litet djur? ofattbart!

2009-04-16 @ 21:08:47
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: madde

jo håller med helt sjukt!! nackskott

2009-04-16 @ 22:32:10
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall