Spraytan

Fan detta tjat om att bli brun! Det e så lessamt att höra! Jag e esjälv sjukt blek och på sommaren e jag nöjd om jag blir "normal" färgad i huden!! jag får bara massa fräknar, men de finns faktisk massa människor som e vackra fast de e vita!!



Träninen var as skön, så i morgon ska jag lämna in alla papper så jag kan träna oavbrutet=) haha!
Sedan vid sex skall jag träffa Marie, tamara och en till tjej som jag ej känner=) skall bli trevligt, lära känna lite nytt folk!

Nu sitter jag o kollar tv, funderar på o spela lite xbox360:D men får se! Fredrik jobbar och jag saknar han som fan! vill ha han hemma hos mig jue=)


Söt full:)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall