God morgon!

Jag vet att kl är 13,29 men det är min första titt i bloggen ifag då då blir det väl "god morgon bloggen" Eller kankse middag:/ hum aja!

Igår var det en tuff dag haha som ni kankse märkte, och när jag berättade allt för fredrik så slutade det med att vi bara satt i soffan och garvade åt min pissiga dag! Så glad att han finns, han ger mig lite perspectiv då livet går tungt=)

Har precis käkat lunch, rökt makrill med blommkål och broccoli mumms.....dock är det inte så jäääätte mättande, är redan hungrig igen och då skall jag jobba till 8 ikväll!!! Aja thats life!

Now back to work! Är ju fredag så jag är på strålande humör:D Vad skall ni göra i helgen?


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall