Helgen m wallmans

Ja nu kommer en liten resume av helgen som varit, har varit as trött(och är det fortfarande) Så det tog sin lilla tid innan jag  fick tummen ur röven att blogga:)

Först i ferdags efter jobbet ( då jag fått reda på att jag inte får jobba med) Så åkte jag hem till jossefin och kristoffer, hade ganska lite lust att vara social ville bara ta en öl och sova haha, men det var trevligt vi käkade och kolla idol sedan fick jag skjuss hem han bara hem och vända för då ringde mattias och andy och fråga om jag skulle ut, tvekade först men tvinga iväg mig och jag hade riktigt kul, vart en sen och dyr kväll:/ Men det var det väl värt haha!!

Vi träffade jätte söta Alex på krogen som bjöd in oss till wallmans salonger där han jobbar!
Så på lördagen käkade jag först lunch med fredrik innan han drog till jobbet, sedan köpte jag lite julklappar och sedan drog jag och mattias och hans tjej komis madde till wallmans( Jag kan helt ärligt säga att nr jag såg att det var en tjej som skulle med så vart jag lite nervös, jag är inte bra på att umgås med tjejer, jag passar helt enkelt inte in i deras fnittra sätt, jag är inte sådan. Men madde var suuper trevlig och vi hade skit trevligt)
Jag skulle vara nykter på löradgen hade jag bestmmt, men när vi kom dit satte alex oss i vip delen med vip priser i baren Haha så sjukt billigt att både jag och madde blev lagom runda om fötterna:D Och slutade i karooke baren på scen haha!!!

Här kommer lite filmer från wallmans (inte de bästa men gick inte att knäppa kort) Alex är btw denmörka killen som sjunger och hans röst är heeelt sjukt underbar=)

 

(ursäkta den dåliga inspelningen haha)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall