Längtar som fan!

Satt och kolla runt på bloggar och såg att therese hade tatuerat sig igår och fan abstinesen (stavning?) Kryper på, starkare och starkare!  Jag ska in till jacob igen på löradg eller så blir det på måndag ang att fylla i min på bröstet men även att bygga på den! Sedan ska jag boka en tid för min på revbenen (my little pony) Kommer bli så nice;) Även den på låren kommer bli snygg! Gud jag skulle kunna täcka hela mig med tattos:D I love it! Men som sagt jag håller mig i newwshool/oldshool stuket. Tycker det är as snyggt med svart vit/döskallar mm är as snyggt oxå, men lixom inte jag!
Jag har ju några stycken som jag faktist vill göra över, bla den i nacken där vill jag ha en canyskull ist! Men vi får se, är helt enkelt pengarna och tiden som styr( jacob och co är ju fullbokade jämt)



Satt just nu och surfade runt på lite tatto comunity (gillar du tattos kolla då på gaddad.se sjukt mycket inspirering) och kom på den ultimata my litte pony tatto.....gaah vill göra den nu, men har bestämmt mig att jag ska göra klart min på bröstet först ist för att gå med 2 havfärdiga!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall