Regn!

Idag bjöd fredrik mig på lunch, fick bli thai buffe, mycket gott! När han gick till jobbet gick jag en sväng på stan, kolla efter en glas cylinder och på skor, FAN så mycket skor det finns som jag skulle kunna döda för...suck så nu skall jag gråta en skvätt över dom=) ett par var svarta och djurmönstrade så SJUKT snygga och klacken var nästan 15cm höga...Ggggrrr skulle nog aldrig kunna gå i dom men dom e ju snygga o ha här hemma HAHA

när jag blivit för deppig av allt fönster shopping gick jag hem o märkte hur himmlen vart mörkare, kom några stänk och sedan öppnade sig himmlen, SPÖregn och hagel dundra ner, där står jag halvvägs hem och halvvägs från stan, stanna under ett träd stod där så pass länge att tillslut hjälpte inte ens trädet så då gav jag upp och börja små springa hem, väl hemma håret genom blöt, kläderna genom blöt, skorna genomblöta UPPIFRÅN. och nu kommer åskan oxå, jag som skulle ut med hundarna men dom får vänta ett tag!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall