En dröm!

ja de som känner mig vet att jag älskar djur! Och jag vet vad jag vill så jag är ganksa kräsen på även dom;P (även om jag älskar alla djur) Men min högsta dröm innom katt avdelningen är en oragnge/röd perser katt, fyyy så fina och söta dom är kolla bara in den här lilla prinsessan!




Fy jag döööör så underbar!!! Men jag får nog drömma på ett tag till då min kära sambo inte vill ha kisse!! (än, Jag kommer skaffa kisse då vi bor i hus:D)

För övrigt finns denna lilla skönhet hos www.leonardos.be till salu så gå in o kika vettja:)

Kommentarer
Skrivit av: Hanna

Åh, vad söt ;) .

2009-11-18 @ 12:41:23
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall