Full rulle!

JA därav den dåliga upp daten, men men!
Ligger i sänge nu, min kära farmor och farfar kom idag med:D Fy så kul, farmor hade med sig ett jätte gulligt boll/hjärta som skall utt i vardagsrums förnster och en julstjärna, tack farmor:D 
I morgon har vi full rulle, vi ska fixa kikhålet i dörren, fålla gardiner, shoppa lite plus att vi tänkte åka till sofiero, kosta dock 120 kr per person, vilket e alldeles för dyrt:/ så jag får se hur vi gör!!!

Igår gjorde jag klar min krans till köket, fyyy så fint och juligt det vart:D "inte metall direkt" sa fredrik hahah. Farmor hade även med sig mossa till min krans så på söndag blir det krans bindning! 

(jag lägger upp bilder i morgon lr på söndag på allt:D)

Sov gott nu o ha en super helg:D 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall