Mag ont och huvudvärk!

Oki jag har försökt att bara vara possetiv i denna blogg men just nu är det baa för mycket för att orka.......jag kan erkänna att jag är inte rik, långt ifrån jag är en arbetslös pank jävel. Inget som jag skämms över men det är så sjukt jobbigt! Inte nog med att man känner sig ganksa värdiglös då man känner sig som den ända i hela världen som är arbetslös(fast jag vet att det inte e så) man känner sig lixom inte nödvändig här, att man finns utan någon som helst anledning! Och att dessutom jämt behöva vrida och vända på varenda jävla sten för att ha råd med räkningarna, med maten ja allt i stort sett!
Det märks då fredrik jobbar, automatiskt drar jag ner på maten, äter lite eller inget alls. Idag var maten havregryn, sirap och mjölk....upphetsande va? Nä men vad gör man!

Och dom idioterna osm säger "gå och skaffa dig ett jobb då" Ni förtjänar fan att dö. finns inget som gör mig så jävla förbannad, vet ni hur många jobb jag söker i veckan lr? Och hur många nej per månad man får? Nä precis! Jävla kuk sugare!!!!

Mycket svordommar där haha, men känns lite bättre då;P


Men detta tär på ens kropp, ens psyke och ens välmående som lätt når botte:( Utan fredrik hade jag gått under, så är så sjuuukt glad att jag har han, min klippa och mitt hjärta!!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall