Nu var det roliga slut!

JA nu har farmor och farfar åkt igen, mycket tråkigt! Men men hoppas jag får träffa dom snart igen!!!

Har varit en mycket mysig helg! Farmor hjälpte mig med att sy upp 2 par gardiner, ( vilket jag aldrig hade gjort annars antagligen) ;P Farfar fixade kikhålet i dörren! DOck vart han matförgiftad av något då han låg o spydde hela lördag mogronen:( Stackars farfar, så jag och framor gick på staden i det jätte vackra vädret! Och detta är vad min kära farmor kämde bort mig med!!!


Denna hade dom dock med sig ner, bilden gör dne ej rättvis, men är super fin och passade klockrent in i vårat vardagsrum, där den nu sitter i fönstret!!


En fin hederlig julstjärna!!



Fick även två dukar ( denna lite juligare till köket, och en svart som ligger i vardagsrummet)


Fick även ett strykjärn som jag veerkligen behövde:D

Så tack så super mycket farmor för allt! Hon hade även med sig massa mossa som jag skall göra kransar av, och hon lagade super god mat:D Så detta har varit en suuper helg:)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall