Lördagens!

Japp igår drog vi iväg oss till Lund och kollade på stratovarius, mycket bra. Träffa massa trevligt folk och hade mycket roligt! Framföralt trevlig var en tjej som hette Sara och hennes pojkvän, Så efter konserten tog vi några shots och öl med dom=) Sedan var det dax att ta tåget hem, vi kom 2 min innan det gick så vi hade en jävl tur:D Och jag hade på mig mina nya skor med kilklack på, as snygga på. Till det lacktights och linne med kedjor på! Ska försöka bli bättre på att knäppa bilder på mina kläder, men jag tycker det e så svårt att se normal ut eller få bilder som verkligen ger kläderna rättvisa:)





Vet ej kvaliten på denna, men att smak prov iaf:D



Vi på tåget:) Fy så blek jag e haha

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall