Värmen kom och gick!

Värmen igår var bar atillfälligt, idag blåser det som SATANS, och är inte alls skönt även fast solen är framme, fryser om magen än som putar ut genom jackan!

Mitt halsband gick sönder idag oxå, PISS. måste jag köpa ny kedja dit med, inget som jag hade räknat in i månadens budget, men men!

Annars är dagen tung tycker jag, lilla hjärtat i magen sparlar på iaf, och det är det som får mig att le iaf! Annars känns det som sagt som tungt. Står på jobbet nu, trött i både fötter o rygg och då har jag stått i 30min. Illa va?

Har betalat lite tradera vinster idag iaf, så nu ser jag fram emot att få hem mina fynd och hoppas det är lika fina irl som på foto. Måste dock säga att många säljare på Trader är mycket agressiva. Fattar inte att det är på liv och död för vissa, men jag betalar snällt och försöker vara trevlig, men ibland har jag lust att be dom sätta sig på en kona eller något! IDIOTER!

Vi har rea på kondomer idag på jobbet, så ni vet om behöver:P


Kommentarer
Skrivit av: Therese

haha ja jag vet!

jag vann en sak en gång som jag ångrade att jag budade på, så jag tog till en vit lögn om att jag inte fått ngt vinnarmail och att jag hade glömt att jag budat på det.

Hon blev skit sur och till slut skrev hon typ

"bara så du vet så kommer jag lämna negativt omdöme om dig då..."

jaha, gör det du, tänkte jag! haha!

2011-03-23 @ 17:54:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Therese: haha precis så känner jag med.

2011-03-23 @ 18:46:35
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall