Tuff vecka!

Även fast jag har haft turen att fredrik ändast jobbat kväll idag denna vecka så har det varit en extra tung vecka, haft mycket huvudvärk, extra trött och ont i lederna ( som tyvär bara blir värre och värre, kan knappt gå på kvällarna ) Och på detta fick jag reda på att våran BVC sköterska ska sluta=( trist. Vädret har varit extra trist dock har det varit relativt mycket sol så jag borde ha haft en bättre vecka!
Jag har antligen tagit mig i kragen och gjort en sak jag skulle ha gjort läääänge sedan iaf, duktiga jag. Nu väntar jag bara på 2st mycket viktiga brev......de kan antingen göra min vardag sååå mycket bättre eller tvärt om.....ja vi får vänta och se, kanske återkommer då jag har allt på rätsida.
I helgen skall väl inte allt för mycket göras, fredriks ka ev bort ikväll och jag kanske lyxar med något glas vin, virkning och sedan sängen! Måste verkligen virka klart denna docka så jag kan börja på nästa som skall vara klar tills en födelsedag. Har även SÅ mycket garn som jag köpte för att virka en vinter filt till Ralph, haha den har han inte sett röken av och nu minns jag inte hur jag tänkte då jag köpte garnet för att passa d mönstret jag hade så minns inte vilken färg som skall var avart:P tss skit..........
image description
Älskar dig så jag kan döö, du är mitt allt och den underbaraste som finns!

Kommentarer
Skrivit av: Linda

hoppas på rätt innehåll i breven Trevlig helg på er. :-)

2012-01-13 @ 23:32:52
URL: http://lindasin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall