Soyakorv

ja nu sitter jag här, heeeelt slut efter pilates, det var sjukt jobbigt, efter 20 min skakade jag i hela kroppen haha( jag hörde tjejen brevid mig säga om och om igen "beach 2009 beach 2009") haha funka lite för mig med hennes mantra!
SÅ nu vart de middag, soyakorv och makaroner! HAr ätit soya färs förut men inte korven den var helt oki faktist! känns lite nyttigare än vanlig korv( dock e inte makaronerna det) men nu fick det bli det som fanns hemma! suger ju o laga mat då man e själv!!



Jag föredrar faktist grönsaker framför kött, typ då man grillar, majskolvarna e såå mycket godare än köttbitarna:D Oki skaldjur och fisk kommer på 2:a plats:D
 

Kommentarer
Skrivit av: Madde

sv: ja jag lovar att lägga upp :)



ja grönsaker är juh hur gott som helst. Lika att äta rotfrukter och kyckling är hur gott som helst :D

2009-04-16 @ 19:36:20
URL: http://justmadde.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall