Asiatiskt

Oki nu kan jag var helt ärlig, utan att vara rasistisk, men jag tycker helt enkelt inte att asiater är sexiga och heta människor, det finns några som e söta och fina, men sexiga nej! Jag har helt enkelt inte hittat något som får mig at fastna för dom, Ungefär som att jag inte gillar blondiner. Men nu (eller kom på detta för ganksa länge sedan haha) Har hjag mitt undantag(på asiater alltså) Tila Tequila, hon e så grymmt sexig, och det har nog inte så mycket med hennes utseende att göra.....hon e ju inte grymmt snygg men hon utstrålar sexualiteet och självsäkerhet och det är sexigt. Och lyssnar man på denna video så blir hon mer sexig!







GRRRR

Kommentarer
Skrivit av: Therese

Hallå där! Vad är det för fel på blondiner? :)

2009-08-31 @ 20:00:42
Skrivit av: Madde

Therese: haha inge fel alls...bara inte min personliga smak:) men menar så klart inte att alla e fula:)och klart de finns riktigt heta blondiner med

2009-08-31 @ 21:28:34
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Therese

det var inte jag som skrev det där uppe bara så du vet, ifall du trodde det var jag :)

2009-08-31 @ 22:02:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall