Cupcakes

Jo dagen gick så satans snabbt, var på en intervjuv sedan tränat yoga och efter det lagat mat....efter kvälls prommenaden vart jag SÅ bak sugen, så vart lite cupcakes dock var det ett dåligt belut var alldeles för trött för att göra det seriöst! men några vart det iaf även om några vart halvdana haha:)


Blåbärs muffins med frosting med smak av blåbär, dock sabbade blåbären konsistensen på frostingen men jag orkade inte bry mig:D


vanilj cupcakes med chokladcreme på:) mumms



och snyggingen:D Blåbärs cupcake med blåbärsfrosting och MMP lock



och några vart helt vanliga blåbärs muffins helt enkelt:D

Men som vanligt kastas väl alla:) Jag ska inte äta sådant fredrik äter MAX 2st och sedan då? Jag känner ju inga här att bjuda haha


Kommentarer
Skrivit av: Linis

Du borde kanske starta en muffinsfirma??



Puss

2009-08-14 @ 22:46:52
URL: http://makeupit.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall