Det tar aldrig slut!

Ja undra hur många gånger i veckan man ringer ang ett jobb, skickar in ett cv eller söker igen nätet efter jobb och utan ett enda resultat, snacka om att man tappar tron på sin egen förmåga, thats sucks... plus att jag blir s störd på att det är så många ställen som inte ens läser ens ansökan bara för jag ser ut som jag gör (?) Haha mjo men så är det faktist, och jag är dessutom jävligt trevlig, grym på att sälja och jobbar bra, men tydligen har du en piercing så jobbar du sämre, era trångsynta jävlar! Men men skall nu ringa ica och tjata lite till, Suck!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall