God morgon!

Ja eller jag har varit ute på en långprommenad med hundarna oxå, fast olivia känner sig inte helt 100:( min lilla gammel vovve! Nu skall jag snart käka gröt, tror tyvär inte att det bli så mycket bloggande underdagen då jag måste till tingsrätten.....helvettes jävla kuk! och efter det stressa ut på väla (om jag hinner)

nu skall jag äta gröt:) Om jag lyckas ta mig till köket har så grymm träningsvärk i axlarna:D den mörka basidan av träningen haha!

ville oxå bara säga vilken underbar jävla pojkvän jag har.....fy du gör mig så himmla lycklig! Puss på dig älskling!

Kommentarer
Skrivit av: Kajsa

Tingsrätten? Vad ska du göra där?

2009-08-11 @ 15:17:48
Skrivit av: Patricia

vad ska du te tingsrätten för??

kramar

2009-08-11 @ 19:06:29
URL: http://ourbeautifulprincess.blogspot.com
Skrivit av: Anonym

Kajsa: nä ang en "misshandel"

2009-08-11 @ 22:49:27









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall