Mer bakning!

JA i fredags vart det lite kladdkaks cupcakes....fyy fan så goda dom vart:D men maffiga och stora, jag orkade inte ens en enda men lurade hit Jelena som åt en plus två av dom andra hehe Men nu har dom stårr över helgen så bara att kasta haha som vanligt jag äter en fredrik äter en, några lyckas man lura iväg till hans jobb eller någon man känner o resten kastas (frys in) MEn oftast kastas dom...oödigt i know men jag gillar bara att baka dom sedan måste jag tänka på min figur(haha) och inte äta dom!! men men .


Mummsiga va:D?

Nä nu skall jag hoppa i duschen och sedan dra och handla och lämna tillbaka lite filmer(som skulle vart inne innan helgen:(......)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall