Dålig uppdatering!

Ja det är ju faktist jul och då skall man vara ledig;P Har helt enkelt inte pallat att blogga, så kommer bli lite mindre dessa dagar!

Jul firade jag i Malmö med fredrik, hans mamma och hennes karl, kristoffer och jossefin! Det var super trevligt och massa fina klappar! Har inte fått alla klappar är (då jag åker hem till mamma på tisdag, men detta är vad jag fått)

-BAKMASKIN:D
-kläder
-pengar
-hud creme och rengöring
-bakformar
-jultomtar
-smycke
-skål från indiska

Super fina iaf=)


Igår var det julfest hemma hos sara och jacob, var oxå super trevligt även fast det var ganska mycket strul i slutet=/ Tråkigt med sådant som händer! Även jag o Fredrik hade våran diskusion och det är lätt att prpotionerna förstoras då man har alkohol i sig:( Men det löst vi snabbt, han är en sådan klok och vettig människa att prata med så man kan lösa allt med han! Var som sagt bara jag sm reagerade starkt!
Hitta mig en ny vän oxå joann så sjukt härlig tjeje:D

på tisdag åker vi som sagt till norrland, hoppas på massa snö och fint väder, vi ska njuta av sundsvall och även träffa Fia:D ska bli super kul då det var säkert ett år sedan!! Och så klart träffa min familj och fira nyår!!

kissies


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall