Kväller!

Ja nu sitter man här igen, Helt död efter en arbetsdag!! Men så är livet, i morgon börjar jag ännu tidigare inte kul, fast jag kommer hem tidigare!! så skönt!!
Fan fick dåligt med tider förr månaden (nov) Så kommer få mindre pengar i dec, inte alls kul, så jag har tänkt att leva sjukt snållt så jag kan spara pengar till det behövs! Ska gå lit etill julklappar och jul/nyårs kläder & skor!! Sedan får det vara stopp!! Så irriterande att jag glömmde alla mina julsaker i sundsvall:( Så det har jag ju fått lägga pengar på, ARG!

Idag på jobbet frågade jag högt på min avdelning-"vem har smakat frukter syfilis?" Alla börjar asgarva och jag inser att jag menade ju pysalis;P så fel det kan bli, men ett gott skratt haha!!

Nu skall jag mysa med babe!!

Natt!


P.s Någon som vet hur man byter teckensnitt och så i bloggen??D.s

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall