efter helgen!

Ja nu e älsklingen hemma igen, dock e han och repar nu, då dom har två spelningar i helgen:) ska bli kul o se dom och hur de sm kollar tar emot dom=) e ju lite annorlunda musik, men bra e dom! Så skönt att ha min plutt hemma igen men han har haft en super helg iaf och det e lika viktigt som att han vill hem till mig igen haha:)

i går var jag hos sara, det var väl helt oki, dock gick jag hem när alla drog ut sparar både pengar och kalorier;P så nu sitter jag och äter chips haha, är lite tråkigt då man e på privata fester och alla känner alla och sitter i små grupper och snackar och jag e den ända nyktra! nä finns roligare fester jag varit på! just pga av att man blir lätt lite själv!

  

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall