shit!

ja snart måste jag sova, fan har blivit gammal haha trött så tidigt! illa:D.....

Jag har som sagt jobbat i en sexbutik innan( bästa arbetsplatsen i mitt liv haha) Så jag har stort intresse av de ( HAHA) men mick ett nyhetsbrev från martinshop o hitta en ganska rolig sak (både att själv äga, och att ideen e ganksa rolig) så kännsliga läs ej vidare=) o ni som e like kinky och gillar lite rough keep on going:D



"Ultimate Fantasy Kit -- för rollspel på resan  

Det optimala dominanskitet - här finns det mesta man behöver för ett skönt rollspel, paketerat i en praktisk väska. I kitet ingår en uppblåsbar position master, en fjäderkittlare, ett par sugproppsbojor, en niosvansad katt, ett par nybörjarbojor, lås och nyckelring, två droppljus, en gagball, fastbindningsremmar, röd bondage-tejp, glidmedel, en vattentät minivibrator och en doggy style-sele. Små variationer i innehåll och färg kan förekomma"
.

   

(klicka för större bilder på innehållet)

Det roliga med detta är att det e en väska som man kan ha med sig på resandefot (?) hum visst jag e kinky men inte så jag plaerar att ta med mig detta upp till norrland på semseter haha ( så nu vet ni vad varje affärgubbe har i sin lilla väska;P)

Men iaf allt detta för 999kr skjysst pris iaf, hos martinshop  :D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall