tick tack tick tack

ja tiden går förjävla segt:/ och har egentligen inget att göra, väntar på att baby ska komma hem så skall vi åka o handla...dit är det ju BARA 6 timmar typ=/ hum surt! Prata i morse iaf med uniflex igen om ett jobb, hoppas jag får de, hon skulle ringa igen lite senare.....känns skönt att fått in en fot där, ska ner på stan oxå o lämna in en ansöka till ett café som behöver personal....haha jag e despirat=) så less på att sitta hemma pallar inte det! även om jag inte ser fram emot mina tidiga mornar så e de fan värt det!

Drömmde massa skummt inatt, dels att jag hade opererat min boobs, fan vad jag vill göra de....men handla om pengar tyvär plus att jag e ju lite rädd att de skall bli förjävligt oxå! menmen plus att jag var en pinupa daamn dom e heta!!!



såhär ser jag ut då jag gör yoga haha:D men bara älskar pinuppor fan så snygga dom e, man kankse skulle bli en sådan=)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall