Dålig!

Jag e dålig på detta med uppdatering just nu käner jag, har inte haft någon lust att skriva alls, eller så har jag glömmt att jag ska skriva hehe!

Men kan ju börja med att berätta om soffan! Nej jag fick inte in den i nya lägenheten, så satte ut den på blocket och vart totalt ner ringd, skulle satt ut den för dyrare men 3000 för en 2 år gammal soffa e väl ändå ok! Fast innan den var i skick att säljas var vi tvungen att elliminera alla bevis att jag har haft hundar, och ni som har hundar eller har träffat mina vet hur mycket dom kan håra ibland, så hela lödagen satt jag o fredrik med pincett och plockade HELA soffan fri från hundhår, jävligt fin vart den men sjukt tråkigt och jobbigt var det! Men nu har vi beställt en ny soffa iaf:D Får den på onsdag!! ( det visar en engång vilken underbar karl jag har som sitter hela lödagen o plockar hund hår med pincette)

Kommentarer
Skrivit av: Therese

oj det lät inte som det lättaste! haha! ni kunde ju ha tagit en sån där hårborttagsrulle. som man rullar med på kläder.. :P

2009-06-24 @ 11:33:38
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall