Halva dagen!

Ja halvadagen har nästan gått, eller har den kankse redan gått förbi? Aja sitter här o äter köttfärsås och spaghetti från igår!, skall sedan iväg och träna pilates! skall bli så skönt!
Började dagen med att gå till nya lgh med damsugaren i högsta hugg, dock hann jag bara städa köket och började tvätta köksstolarna som stått lagrade! Får se om jag orkar gå dit igen efter träningen! jag tror nästan det, fredrik jobbar kväll idag, och imorgn drar han ut o skall tälta med jobbet! sedan var jag ut och gick med sara! Var mycket trevligt:D 

Dom håller på att renoverar lägenheten ovan för oss, så jävla irriterande bankar från tidigamorgonen till sena kvällen! Gaah skönt att flytta snart!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall