I try!

Jag försökte blogga i morse, men gick ju inte som många andra oxå testa! Men jag började dagen med att gå på en intervjuv, verkar jätte spännande men mycket e hemligt innom företaget så vi har bara fått veta vad det handlar om i stoa drag:) Men jag vart inbjuden till en ny intervjuv iaf, så nu e det bara att vänta på att dom skall ringa ang ett  datum=)

Efter det drog jag ut till Väla, e sjuuuukt trött just nu! skall iväg till lgh o fixa lite, fredrik e borta med jobbet inatt så jag ska försöka somna själv så tänkte att e jag AS trött så kankse jag lyckast så skall till lägenheten o fixa lite innan jag skall sova=) Köpte kakel tvätt och kakel dekorer idag- vita, skall sätta på några mönstrade oxå men de skall jag beställa i morgon=) så bilder får ni vänta lite till på:D

Vart en midsommar klänning och ett par örhängen oxå, från INDISKA, Dom har så SJUKT mycket snygga klänningar just nu! handlade även alla ingredienser till midsommar tårtan:) Längtar efter att få börja baka, i love!!



Dessa örhängen vart det!

( försöker just nu ladda upp en bild, men FAN det går ej jag får damp) 



Denna klänning fick det bli:)

Kommentarer
Skrivit av: madde

sv: ja visst är dem? =)



fina saker

2009-06-17 @ 20:43:17
URL: http://justmadde.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall