SwedenRockFestival

Ja måndag idag och man börjar bli människa igen! Vi har haft det riktigt skoj, lite för kallt och för lite sol tyvär men men kunde vart sämre! Träffa ett par  riktigt goa gubbar från göteborg....HAHAHAHA...e allt jag kan säga om dom, sjukt possetiva och på G konstant=) skoj iaf=)
Ätit god och äcklig mat, brännt mig ganksa bra=( mindre kul och gjort av med MASSA pengar=( Men det var det ju värt men blir en jobbig månad men men!
Knäppte lite kort, men som vanligt så glömmer man ju bort sig och knäpper bar avid sjuka tillfällen haha, men bjuder på några kort iaf:D
Några av banden vi såg var: candlemass, ZZ top, in flames, twisted sister, journey, dream theater, europe, volbeat, lita ford, ufo, riot, blackfoot, soilwork, kankse var fler dåligt minne och var säkert några man missa som man hade tänkt att se men men=) shit happens HAHA



     



     



   
Alla otrolikt vakra bilder på mig e dagenefter och direkt efter uppvakning så jag ursäktar att jag ser så fräsch ut haha:)

Nu skall jag på intervjuv, önska mig lycka till! och håll tummarna

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall