TÄLTA

japp i morgon åker vi till swedenrock, hoppas det blir nice, vi är 5st som åker, jag känner ingen förutom fredrik men det blir nog trevligt ändå! kommer dock bli mycket alkohol o onyttig mat=/ så skall snart iväg på poweryoga Haha så det känns lite bättre tränat lite den sista tiden pga operationen, känns inte så trevligt!

Var och åt på ebba´s fik idag! är en 50-tals cafe allt är som taget från 50-talet. jätte mysigt. Jag tog en räkbaguett men som vanligt åt jag inte upp. jag hinner "tröttna" på maten innan jag blivit mätt o blir bara illamående, därför e buffe bäst för mig! då jag kan vaiera mig:D

Köpte ett tält och en pump på stadium oxå. Vi e ju tre som skall sova i det så får hoppas vi får plats=) men det borde vi hehe! jag som dock MÅSTE bresa med benen för att kunna sova så jag ska nog inte sova i mitten. Ska packa snart oxå, så svårt o veta med kläder och skor, vad skall man ta med sig, vad blir vädret? man vill varken frysa eller svettas! men svettas ser inte ut att bli någon risk dock!!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall