Ångest och Vemod

Nu sitter dte här bakom mig och pratar om att inet äta godis och att gå ner i vikt, fan så illa mående jag blir över mig själv! Jag får tom ångest över de 4 vindruvorna jag åt efter maten! Jag får ångest för allt jag äter, jag verkligen känner hur bananen sätter sig under hakan!

Fy jag har sådan sjuk ångest över min vikt just nu! Kan inte gå in på toaletten utan att stå o klämma på fettet, så fort jag kommer på det så början jag nypa mig i hakan för o käänna hur stor min dubbelhaka är:( buhu hjälp mig! mår sjukt dåligt över detta!
Visst jag åt popcorn igår när vi var på bio, jag efter mådda jag så illa o hade grym ångest! Men det vart min middag faktist! Aja skit samma!
Är less påd enna vikt hets samtidigt som jag e mer fast i den än någonsin! Fats jag tror jag mår mer dåligt av det än jag går ner i vikt tyvär! Nä snart kommer mina pengar, då blir det andra bullar! *hemlis* Men vi får se om det hjälper, kankse;P


Kommentarer
Skrivit av: Therese

vilken fin blogg du fått! :)

2009-10-23 @ 09:52:41
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall