Din åsikt!

JApp bara en vecka kvar nu till halloween, och jag måste köpa kläder senast på onsdag! Och behöver nu eran hjälp! Jag har gått ner till två (jävligt tråkiga) alternativ, som är baserad på enkelheten, kostnader och ja lite sådant (jag är både lat och pank och helt värdiglös på att sminka)

Så Alternativen är:

Vampyr: Då blir det nog lite gammel kännsla på kläderna, viktorianskt(heter det så) Stor klänning hugg tänder, blodigt och med hål i halsen....you get it!

VS

Kallbodig mördar flicka:  Haha hitta inget bättre namn. Men vit klänning och knästrumpor, sminka mig blek(om det behövs haha) med en kniv i handen, helt nerblodad, Det ska helt enkelt se ut som att jag precis har huggit ihjäl någon och sedan gått på fest;P haha! Men ni fattar, typiskt sista sen i en skräck film, flickan som står kvar helt blodig och blek!

Vad tycker ni? jag vet att det båda är ganksa tråkiga alternativ men så får det bli! Jag pallar ej lägga ner massa tid o pengar på det! Fredrik skall iaf antingen vara elak clown (det hoppas jag på, även fast jag HATAR clowner) eller död präst hahahah! Fast jag tycker egentligen han skall var amister burns i simpsson haha:D

Eller har ni en bättre ide på kostym till mig? Er sista chans att hjälpa mig=D PLeeeas!


(fast jag skall vara en galen överlevare haha)


Kommentarer
Skrivit av: Kajsa

Jag röstar på: Kallbodig mördar flicka

2009-10-27 @ 20:18:56
URL: http://kajsasundin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall