EGOO!

Hum tänkte bara boosta mitt eget ego här:)

I onsdags fick jag ett mess från bemanningsföretaget där jag är anställd och i det stod det " hej vill bara tacka för ett super bra jobb! du har fått mycket beröm vilket är jätte skoj!" :D Och i fredags fick jag ett brev från dom där det stod, "tack för ett bra jobb" och i brevet låg 2st biobiljetter:D SWEET va? Så någon som har en bra bio att tipsa om?

Sedan i morse när jag skulle ta bilen till jobbet (tack josefin för lånet av bilen) Så kommer det fram en äldre man som ställer sig (och jag tror han ska säga något om bilen) Så säger han " Du är en riktig kvinna, en riktigt vacker kvinna, så vacker kvinna" hahaha ja tack du snälla man;P you made my day, satte mig i bilen o känd emig redan mycket snyggare haha;P


Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Alltid bra med ego boost!

Puss

2009-10-12 @ 17:41:47
Skrivit av: Linis

Alltid bra med ego boost!

Puss

2009-10-12 @ 17:42:13
Skrivit av: Martina

mycket intressant blogg!

2009-10-16 @ 16:32:10
URL: http://modemartinas.blogg.se/
Skrivit av: Fia

En jätte bra film var The Ugly Truth! En romantisk komedi.

2009-10-20 @ 12:38:52
URL: http://eldhfia.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall