Färdigmat!

Idag fick jag det sjukt stressigt till jobbet o fick ej med mig mat hemmifrån! Så gick in på ica, hitta något "hemmalagat" gick tillk assan, och som vanligt, var det skit långa köer och sega jävla kärringar/okunniga ungdommar som sitter i kassan o masar sig fram, 10 min senare la jag skiten på en disk och gick, jävla sopor.

ICA OJ I HELSINGBORG BORD EVERKLIGEN SE ÖVER SINA ANSTÄLLDA, FINNS JU MASSOR MED ARBETSLÖSA (ANTAGLIGEN MER KOMPETENTA) MÄNNISKOR DÄR UTE, UPPDATERA ER FÖR FAN!!!

Så åkte till jobbet utan mat:( , som tur är har vi atomater på jobbet där vi kan handla färdigmat (hatar det men ibland tar hungern över) Det smaka skit för övrigt, men poängen!?

Vad är eran favorit färdig mat (nu räknas icke snabb mat som typ mc donals, max mm) Utan endast dessa som går att köpa i matbutiker?

Tar ni den frysta, lagad i butik eller något annat?

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall