Full rulle!

Japp sitter här faktist lite smått stressad, ooftast helt i onödan, klockan tickar och närmar sig slut timmarna och jag vet att det går segare och segare! Jag är sjukt trött men har fått reda på att jag ev får mer timmar (vilket är suuper skoj) Så bara hålla tummarna att allt går i stöpet!

Ja nu behöver jag lite tips från er läsare igen!

1: Halloween godis? Har ni några bra tips? jag leta över hela nätet utan någon som helst framgång:( hitta bara 2 saker! Det skall vara relativt lätt( inge tårta lr paj, då detta skall tas med på en fest som plockmat) och det MÅSTE vara läskigt/äckligt! Gärna kropps delar lr kryp! Ja ni fattar så har ni några roliga tips?

2: vart kan man hitta pralin formar? Dom skall vara helt runda (som en en boll fast delad på mitten då)....Jag har kollat lite här och var men hittar inte! måste inte just vara gjorda för baka i (då jag bara ska låta choklad stelna i de, så måste ej klara ungen) men  måste vara helt rund (därför funkar ej tex knäck formar) 

Ja så nu brain stormar vi lite:D Lr ni ger mig ideer så jag hittar inget mer:(

 

Kommentarer
Skrivit av: Kajsa

Jag tycker om att googla efter saker och hittade den här sidan:



webbutikpralinformar.php?gclid=CPuq-rD33Z0CFQkD3godHEQtMQ" rel="nofollow">http://www.mumsigt.se/mumsigtwebbutikpralinformar.php?gclid=CPuq-rD33Z0CFQkD3godHEQtMQ



Lite dyra kanske...

2009-10-27 @ 20:17:45
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
Skrivit av: Cassandra

vad bra :D ska hålla utkik! :D

2009-10-27 @ 22:21:49
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/
Skrivit av: Therese

Hej!

Om du går in på matklubben.se så finns där en massa recept. Det finns bla brownies gjorda som kistor(begravningsbrownies), flugsvampar, läskiga spindelkakor, mormors vårtbakelse, labbråttor osv! Helt klart värt ett besök för att sätta igång fantasin! Lycka till!

2009-10-28 @ 08:07:50
Skrivit av: Madde

theres: tack så mycket för ditt tips,s kall helt klart in o kika där, trodde jag gjort det men måste ha missat:) tack igen!

2009-10-28 @ 15:33:28
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall