Gråa hår och många svordommar senare!

Jag är en av alla som är fast i Facebooks spel,,,FAN både farmville och cafeworl. det e sjukt sorligt att faktist erkänna det men det gör jag och och anledninge är för att spy galla över skiten! det hänger sig och måste laddas om HELA tiden, tar fan 3 timmar bara för att få mjölka min ajävla kor lr servera min räkcoktail;) Eller så förlorar jag ALLT pga av alla dessa tekniska störningar, du har jag varit uppe längre än mig curfew.....allt pga FB.....



over and out och god natt:D

Kommentarer
Skrivit av: Denise svarar:

Hejan! Jag hjälper dig gärna!

Det kostar 75:-



Maila mig en beskrivning på hur du vill att den ska se ut så fixar jag det!



Mail: [email protected]



KRAM

2009-10-12 @ 10:35:52
URL: http://deddenisen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall