Rosa Bandet Galan!

Ja den håller på för fullt nu på kanal 3! mycket bra satsning tycker jag. Fast man borde nog lägga ner samma engagemang(?) för alla sorters cancer! Men man får sig verkligen en tankeställare att det kan hända vem som helst!
Dom säger att 1 av 9 (tror jag det var) får bröstcanser, ingen jag känner (som jag vet om /minns) Har haft/har bröst canser (ta i trä att ingen får det heller) Men detta ökar ju risken att jag kan vara en av dem, vi i min släkt har fått livmodercanser ist:S

Men i morgon skall jag köpa mitt rosa band det första jag gör(skämms på mig som inte gjort det än, hade jag haft mer pengar så hade jag skänkt mer)

Men nu skall jag kolla vidare mellan tårarna som sprutar med jämna mellanrum hehe! Gör de du med!





Kommentarer
Skrivit av: Therese

jag kollar på det med, tkr det är skit jobbigt att kolla på alla personliga videor om dom som är sjuk, vill bara sätta mig och grina! usch cancer är det värsta som finns! så hemsk sjukdom! hur gick det för dig med proven du tog hos gynekologen för ett tag sedan? har för mig att du skrev ngt om det, alltså nu lät jag nästan pervers haha men du fattar vad jag menar va!? :)

2009-10-29 @ 21:31:37
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall